Ponožky NaTělo.cz    od paty až po kotníky ... 

Novinky

arr3Doručení zdarma při nákupu nad 1500KčPři objednávce nad 1500Kč Vám doručíme zboží zdarma! Tato sleva je platná také v případě využití... arr3Věrnostní sleva až 5%Nakupujte u nás pravidelně a získejte věrnostní slevu. Po třetím nákupu v našem internetovém... arr3zdravotní ponožkymáme pro Vás novinku v podobě nové sekce zdravotní ponožky...


Obchodní podmínky

Milý zákazníku,

v případě, že využíváte našich služeb, prosíme, aby jste si pečlivě prostudoval naše obchodní podmínky. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě "e-shop Ponožky Natelo.cz" provozovatelky Bc. Petry Brzkové, Krále Jana 464, 583 01 Chotěboř (dále jen "prodávající")na internetových stránkách www.natelo.cz.

Způsob objednání
Pro nákup v e-shopu Natelo.cz není nutná registrace. Po vyplnění objednávkového listu a jeho potvrzení se zobrazí stránka se žádostí o vyplnění osobních údajů zákazníka, které jsou nezbytné pro správné vyřízení objednávky. Po jejich vyplnění a potvrzení se objeví rekapitulace objednávky a pokud vše souhlasí, zákazník objednávku odešle. Na obrazovce bude úspěšné odeslání objednávky potvrzeno. Osobní údaje zákazníka, které jsou nutné k vyřízení objednávky (tj. jméno, příjmení, adresa pro dodání zboží, e-mail či telefonický kontakt, jsou určeny výhradně pro potřebu prodávajícího. Nebudou poskytnuty žádným jiným osobám či institucím.
Vlastnické právo ke zboží přechází na zákazníka v okamžiku zaplacení zboží.
Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil/-a s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

Ceník a expirace zboží
V e-shopu Natelo.cz  je u každého produktu uvedena doporučená maloobchodní cena vč. DPH. Zboží dodá prodávající zákazníkovi za cenu platnou v okamžiku odeslání objednávky (tj. když se po odeslání objednávky objeví potvrzení "Vaše objednávka byla úspěšně odeslána.") Prodávající si vyhrazuje právo na změny cen, o kterém však budou zákazníci vždy dopředu informováni.

Dodací podmínky
Zboží zasíláme pouze na území České Republiky. Pro zasílání zboží využíváme služby České pošty a.s. a společnosti PPL. Zboží může být zaplaceno předem převodem na účet, dobírkou nebo hotově při osobním odběru. 
Objednávku zpracujeme a odešleme (tj. předáme společnosti PPL nebo České poště) nejpozději do 5 pracovních dnů od jejího přijetí. Tj. zásilku nebo oznámení České pošty o uložení zásilky by měl zákazník obdržet nejpozději do 10 kalendářních dnů od data objednání zboží (tato doba závisí na rychlosti dodání Českou poštou nebo PPL).
Zboží, které není skladem, bude objednáno u dodavatele a zákazník bude informován o termínu dodání.
Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a zásilka se prodávajícímu vrátí, bude prodávající zákazníka obratem kontaktovat. Pro opakované zaslání připočte prodávající k ceně dobírky poštovné a balné v plné výši, tj. 162,- Kč.
Přepravní společnosti za zboží během přepravy ručí. Proto doporučujeme, aby si kupující VŽDY zásilku při přebírání důkladně prohlédl a v případě jejího poškození zásilku nepřebíral a ihned na místě sepsal s pracovníkem přepravní společnosti protokol o poškození.

Platba za zboží
V případě platby za zboží dobírkou si prodávající účtuje 12,- Kč. V tomto případě zákazník uhradí zboží v hotovosti při převzetí zásilky od České pošty nebo od dopravce PPL. Poštovné a balné u České pošty činí 100,- Kč, u PPL 110,- Kč. Hotově lze platit za zboží v případě osobního odběru v prodejně v Chotěboři, Krále Jana 464, Chotěboř 583 01. Při objednávce nad 1.500,- Kč vč. DPH hradí poštovné a balné prodávající.

Reklamace
V případě reklamace se prosím obracejte na provozovatele e-shopu na tel. +420 606 583 385 případně na e-mail info@natelo.cz, nebo brzkovapetra@seznam.cz. Zásilku je možno vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jejího převzetí. Samotné zboží ani originální obal zboží nesmí být poškozen. Celá částka za zásilku, kterou zákazník uhradil při jejím převzetí, bude po dohodě s prodávajícím zákazníkovi vrácena. Pokud bude chtít zákazník zásilku či jednotlivé zboží z jakéhokoliv důvodu reklamovat, je nutné, aby podal žádost o reklamaci nejpozději do 7 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Nárok na reklamaci prodávající vyhodnotí a pokud bude uznán, reklamaci do 14 dnů vyřídí.

Provozovatel e-shopu www.natelo.cz:

Bc. Petra Brzková
Krále Jana 464
583 01 Chotěboř
IČ:     04496060
DIČ:   CZ 7662173002
Živnostenský list vydán dne 20.10.2015, pod č.j. MCH-ObŽU/1351/2015/Kr/4/,spis. zn. MCH-ObŽU/1351/2015/Kr - MěÚ/ Chotěboř